вторник, 2 август 2011 г.

Интервю с Бела.

На всички да бъдеш популярен е много приказно, но звездите също водят борба с нещо като всички останали.Звездата от сериите на "Shake It Up" ни споделя за трудностите при млад човек и какво прави тя относно това.

DoSomething.Org - Какво ви накара да се включите в нашата програма и да помагате на хора които също имат такива болести ?
Бела - Хората си мислеха че искам да бъда по-заета в моята общност и че това е моето изявление.Обичам да помагам на хората и сега ми е наистина хубаво че мога да го направя.Редовно пиша на деца,които също като мен са изживяли някакъв психически тормоз и чрез това искам те да разберат че не са сами.
DoSomething.Org - Ти говори за твоя опит с тормоза в миналото.Какъв ти е съвета за хората които в момента го изживяват?
Бела - Била съм изнудвана по различни начини.Бях тормозена да..говоря на друг език.Била съм подигравана за това че нямам големи умения в четенето.Аз съм с дислекция,но по онова време не бях наясно с това.Бяха наистина болезнени времена и..беше ми трудно да ходя на училище всеки ден.Ако и вие сте така,ви съветвам да поговорите с учител или родител,който ще ви даде добър съвет.Бих искала да кажа че мнението на другите не ви определя.Това е едно от нещата на които майка ми успя да ме научи.
DoSomething.Org - Как дислекцията повлия на живота ви?
Бела - Аз се научих да живея с нея,както и да взема най-доброто от дислекцията.Четох през цялото време.Когато ми определиха диагноза дислекция ми казаха да чета всичко което ми падне - от пътни знаци до кутии на зърнени закуски,казаха на майка ми аз да си чета менюто - не тя.Това ми е помогнало доста.Аз съм много добра в четенето,но всеки ден продължавам да правя това.
DoSomething.Org - Какво е да си млада звезда ? Ако бяхте обикновенна тийнеджърка и за един ден трябваше да сте в гимназия,а не на снимки,какво бихте направила ?
Бела - Хубавото да си млада звезда,е това че постоянно срещаш нови и забавни хора,но и това си има собствени недостатъци.Всеки гледа всичко което правите,и често сте критикувани от милиони хора.Но все пак аз съм дете,а децата също правят много грешки и това е част от обучението и израстването ми.Ако бях за 1 ден в гимназия щях да влезна в мажоретския отбор,да обядвам в столовата и да си направя свой дизайн да шкафчето ми.
DoSomething.Org - Какво е да си част от екипа на Disney?
Бела - Да бъдеш част от Disney е да бъдеш част от едно голямо семейство.Понякога е трудно на моите приятели,защото където и да отида,те рядко могат да дойдат с мен.Но все пак понякога е хубаво че приятелите ми не са известни.
DoSomethingOrg - Във видео,вие споделяте за първия ви научен език - испански и че в момента не можете въобще да говорите на него.Имате ли желание отново да го учите?
Бела - Наистина бих искала да науча испански отново.И знам че това ще бъде голяма чест за баща ми.Знам че той би искал да види кубинското ми наследство ако все още са живи.Аз не мисля че ученето ми е изложено на много езици,но ми помогна да открия какъв човек съм наистина.
DoSomething.Org - Интересувате ли се от други въпроси като например - "Бихте ли променили света?"
Бела - В момента се опитвам да кажа на хората че трябва да си силен за да отстояваш позицията на тормоза.Това е нещо което повечето ми фенове и приятели се опитват да направят.Има и други неща,които искам да променя - като например да се намали трафика за деца,злоупотребата с децата,както и злоупотребата на животните.
DoSomething.Org - Коя е най-голямата знаменитост за вас ?
Бела - Иън Сомерхалдър.

кредит: http://shake-it-up-web.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар