събота, 17 септември 2011 г.

Интервю с Бела и Зендая


Бела и Зендая са едни от любимите дисни звезди на децата! Те бяха толкова развълнувани когато направиха модна линия стил - Сиси и Роки и също получиха кукли с техния облик. Ето и какво казват те:

"Аз все още съм шокирана. За да отида в Target и да видя тези дрехи - това ме изумява всеки ден -   каза Бела.
 
И Зендая казва, че вижда куклата си за първи път. "Усетих цял куп емоции. Усетих вълнение, и също така имах малко сълзи в очите. Трябваше някак да се абсорбирам в момента и да осъзная какво се случва. Малките момиченца ще си играят с "мен" ! Спомням си това чувство, когато си играех с кукли. "

Бела казва, че взаимодействията й с младите й фенове, е нейната любима част от работата. "Когато малките деца идват до теб, това е толкова сладко..! Ние бяхме в Дисниленд, и  едно малко момиченце плачеше, защото тя не можеше да повярва, че сме реални ",  разказва тя.
"Ето защо правим това, което правим - да им се смеем и да ги накараме де се усмихнат. Те идват в шоуто и са толкова развълнувани. Това стопля сърцата ни, да чуваме смях в публиката. "

Между изучаването на нови танци и създаването на модни линии всеки ден, без да вършите  домакинска работа и в крак с образованието ви, нямате много време за момичетата. Научили ли сте се на темпо?

"Не съвсем", признава Бела. "Но не е като да съм далеч от моите приятели и такива неща. Те идват на снимачната площадка, и ние вечеряме заедно след шоуто. "

"Що се отнася за време ни за почивка, това е обикновено време,в което пътуваме или правим рекламен материал",  казва Зендая. "Но така или иначе, аз съм с Бела и ние се забавляваме. Докато това е забавно, всичко е наред. "

Все пак, казва тя, "Мисля, че най-трудните аспекти са в състояние да балансираме училище и работа, и все още да бъдем редовни момичета. Това е най-важното нещо, и най-трудното нещо, да се справим. "С цел - редовно момиче" Близките ми в България посещавам през цялото време. Те винаги идват тук, защото това е наистина трудно за мен да ги посещавам. Ние правим  прости неща, като да отидем на кино. Аз просто имах рожден ден и това е най-хубавото. ", добавя тя. "Имам приятели от дома си и приятели от тук, които съм срещнала, и е голяма забава , тържество в къщата на леля ми на плажа. Имахме къна татуировки и блясък за татуировки и играехме волейбол. "

Между другото изобщо не знаех че Зендая има близки в България ;ддд Така че да се надяваме че ще я срещнем някой ден тук заедно с Бела (:  И задължително кредит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар