четвъртък, 13 септември 2012 г.

Интервю с Бела.


Този уикенд, IM5 и Бела Торн бяха на безплатно шоу на Universal CityWalk в Лос Анджелис. Музиката беше силна и тълпата беше огромна!
Всеки винаги би имал удоволствието да говори с Бела. Тя е супер развълнувана да крещят за нея тълпи от фенове, и ние обичаме да я виждаме на сцената с IM5. Ето и едно ексклузивно интервю с красавицата:Това събитие е към края на лятото, разкажете ни за това, което се случва в CityWalk!

В CityWalk през цялото време бях с моите приятели, обичам да идвам тук. И аз винаги си казвам - "Чудя се дали бих могла да съм на сцената." И тази вечер го направих , страхотно е. Това е моят първи път на CityWalk сцената. Започнах да работя по песен с IM5, и това е просто наистина невероятно. Самата групата са просто наистина сладки.Какво ти харесва най-много в концертите с IM5?


Аз винаги работя по гласа си зад кулисите. И всеки път, когато успея те ми казват - "Да Бела! Да!" Те наистина ме поощряват , когато отида на сцената, и това наистина помага. Това е вторият ни път , когато изпълняваме заедно, и наистина ми харесва да работя с тях.Какво е усещането да сте на сцената с IM5 след наградите Teen Choice?


Това е супер готино, да съм с всички тях. И това е, което наистина ми помогна през този момент. Аз се радвам да имам тяхната подкрепа и подкрепата в крайна сметка е това, от което наистина се нуждая.По-рано тази седмица те видяхме в студиото. Има ли някакви предстоящи песни, за които можете да споделите на почитателите си ?


Аз съм наистина развълнувана. Записах коледна песен, записах и още една , също. Аз говорих с звукозаписна компания, така че аз наистина харесвам това. Има доста предстоящи неща. 

След огромния успех на "Made In Japan", ние искаме да знаем какво ново ще има в  "Shake Up" в бъдеще.

Този сезон беше доста як , научих толкова много ново за семейството ми и аз съм много близка с тях, ние сме много сплотени. Да бъда част от шоу, което е направено за семейства е много добре за мен.Този сезон можем да очакваме някои големи промени. Това наистина ще шокира всички. И ние знаем как нашите фенове ще реагират - "Какво? КАКВО? ", Но по един наистина добър начин. Ще има най-различни ситуации, така че има много да очакваме с нетърпение през следващия сезон.Знаем, че си всъщност си член на
Disney Channel’s Friends for Change, какво сте работили с тях напоследък?

Ние сме много против тормоза и работим по кампания срещу тормоза. Аз се радвам да съм част от каузата. Това срещу тормоза е моя идея , и това е нещо, което аз много ценя.Това беше огромна нощ, която завърши с изпълнението на Бела Торн и сътрудничеството на IM5. Новата музиката е на път, така че ушите ни са широко отворени!


Чуйте новата песен на Бела и IM5:
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар